Banen bespeelbaar

Beste leden van LTC Meijel,

Zo vlak voor de zomer is een mooi moment om jullie nog even te updaten over van alles wat er speelt binnen onze club. Erg leuk dat er zo veel reuring is, en dat we maximaal kunnen genieten van onze fantastische accommodatie.
Vanuit de diverse commissies is er input aangeleverd die we jullie niet willen onthouden.

Technische en Padel commissie
Voor tennis kun je weer een vast uur aanvragen. Dit is voor de periode van 1 juli tot 1 januari. Invulformulier hiervoor kun je vinden op de site en op het infobord in ons clubhuis. Inleveren voor 23 juni. Voor padel moet je blijven reserveren via de KNLTB Clubapp.

De Heere van Meijel zomertoernooi.
Ons jaarlijkse open toernooi staat weer gepland in week 33. Dit is van 10 t/m 18 augustus. De inschrijving hiervoor staat open en de eerste spelers hebben zich al aangemeld. Alle categoriën en speelsterktes worden aangeboden voor zowel tennis als padel.

Personal Tennis trainingen
Er start weer een cyclus tennis- en padellessen. Deze starten begin juli.Opgeven kan nog via de site van Personal Tennis. Vanaf 1 juli stoppen de jeugdtrainingen ivm de zomervakantie. Dus voor alle zomerleden en mensen die eens vaker willen spelen; de baan op!

Er zijn een 20-tal zomerleden. Samen moeten we deze tijdelijke leden een beetje opvangen en helpen als ze in de kantine niet weten hoe het werkt. Zomerleden mogen ook meedoen aan toernooien. Dus ook aan ons zomertoernooi.

Najaarscompetitie tennis en padel.
Inschrijven voor de najaarscompetitie kan nog t/m 10 juli as. Doe dit dus nog snel bij Erik Smets als je nog mee wil doen. Speeldata in september en oktober op zowel vrijdag, zaterdag en zondag.

Kantine commissie
Heb je onze upgrade in de kantine al gezien? Nog gezelliger om na een potje tennis of padel even na te kletsen in de kantine of op het terras.

Feestavond 60 jarig bestaan LTC Meijel.
Tijdens ons zomertoernooi is het tijd voor een fijn zomers feestje. Hier zullen we stilstaan bij het 60-jarig bestaan van onze club. Op vrijdag 16 augustus zal dit gaan plaatsvinden. Tevens een moment om officieel de padelbanen 3 en 4 in te zegenen. Doe mee met het toernooi en zorg dat je het feestje niet mist.

Aanleg padelbanen 3 en 4
De schop is in de grond. En hopelijk gaat het vanaf nu snel. Als alles verloopt zoals verwacht, zijn deze klaar in week 32. Dan kunnen we deze tijdens het zomertoernooi al in gebruik gaan nemen.

Een sportieve zomer gewenst!