In totaal deden deze week 28 koppels mee, die verdeeld waren over drie categorieën op basis van niveau. De wedstrijden, de publieke belangstelling en het weer waren de gehele week uitstekend, waardoor padel in Meijel weer een mooi visitekaartje heeft afgeleverd. Zondag vonden de finales plaats, waarmee de eerste clubkampioenen padel van LTC Meijel bekend zijn geworden. Hieronder de uitslagen van de finales.

A-categorie (meest gevorderde spelers)
Victor Cegarra Sanchez & Pieter Luijten versus Ruben van Rossum & Rinaldo Strijbos 6-4 6-3

B-categorie
Bjorn van Nienhuijs & Jeroen Beeks versus Lieke Wijnands & Britt Gielen 6-0 6-4

C-categorie
Hidde Knops & Hayke Snijders versus Maithe Leenders en Mirthe Luijten 6-3 6-1

De voorbereidingen voor het volgende toernooi zijn al in volle gang. Van 13 tot en met 20 augustus is namelijk het Padel en Tennis Zomertoernooi LTC Meijel. Inschrijven voor dit toernooi is al mogelijk, dus twijfel niet en schrijf je in voor een van de vele categorieën bij dit toernooi.