Banen bespeelbaar

Een mooie verrassing op het 60-jarig jubileumfeest

Op 16 augustus was het tijd voor een feestje bij LTC Meijel, want de vereniging bestaat maar liefst 60 jaar. Vele leden en toernooigangers hadden daar wel oren naar en kwamen deze mijlpaal op de club met ons vieren. Dat het voor ons bestuurslid Wil van der Asdonk dubbel feest zou worden, was toen nog niet bekend.

Aan het begin van de avond werd hij door onze voorzitter naar voren geroepen en met mooie woorden uitgebreid in het zonnetje gezet. Wil is namelijk al jarenlang vrijwilliger van LTC Meijel en verzet veel werk voor de club. Zo is hij inmiddels al 10 jaar bestuurslid. Hoog tijd dus om hem te benoemen tot erelid van LTC Meijel.

Motivatie tot benoeming

• Meer dan 10 jaar bestuurslid
  • Jarenlang lid van de kantinecommissie
  • Technische man voor alle toegangssystemen
  • Iedere donderdag aan het werk met de onderhoudscommissie
  • Penningmeester sinds 2018
  • Projectleider padelbaan aanleg baan 3 en 4

Een flinke lijst die aantoont hoe hij zich inzet voor de tennisclub en deze benoeming dan ook meer dan terecht maakt. Daarom hebben we hem samen met zijn vrouw Mia tijdens het 60-jarig jubileumfeest gehuldigd. Wil, van harte gefeliciteerd met jouw erelidmaatschap!